haremsbyxor =)

rosa i samma modell som dem orangea =)Denna modell har jag i massa olika färger. laddar upp en enskild bild på alla färger =) Dessa finns oxå. det är fickor på! två på framsidan och en på baksidan byxan. =)denna färg och gröna har jag kvar i lager oxå =)en annan modell av haremsbyxor. lite lättare till yoga =)  finns i vit och svart oxå =)

färgerna på modellen som finns i orange och rosa upplagda =) vid mer bilder skriv vilka du vill ha bättre kort på =)

Hoppas detta kan vara någolunda bra bilder för den som är intresserad vid bättre kort skriv så lägger jag upp bättre kort på de du frågar om =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hur kommer de sig att dessabyxor anses som harambyxor?

2011-08-03 @ 23:12:55
Postat av: sandra

jag läste fel hahah :) jag är intresserad kan du skcika bilder till min mail

2011-08-03 @ 23:20:21
Postat av: tessan

jepp skriv din mail bara så ska ja se om ja kan skicka fler bilder. någon speciell färg du är intresserad av??

2011-08-03 @ 23:36:25
URL: http://assalaam.blogg.se/
Postat av: amanda

as salamu aleikum syster, mash'Allah hur mycket kostar ett par? sänd mig gärna bilder på gröna o rosa byxor insh'Allah :)

2011-08-04 @ 16:11:28
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: Tessan

Dem kostar 200 kr st. Och då ingår frakt i det priset. :) ska ta lite bilder och skicka. :)

2011-08-05 @ 11:28:11
Postat av: Sandra

Assalamulekum. Ramadan Karim

Här är min mail [email protected]

hmm nej ingen speciell färg mörk grön lila o röd så fall har du några svarta?

Assalamulekum

2011-08-05 @ 23:20:26
Postat av: tessan

Ska ta lite kort och skicka till er som vill ha. =) //Tessan

2011-08-06 @ 02:00:21
URL: http://assalaam.blogg.se/
Postat av: s

Assalamo alaikom. Har du ett par svarta?

Skulle gärna vilja ha bild på ett par mörkblå, ett par bruna, mörkgröna, lila och de rosa högst upp till höger

2011-08-07 @ 14:09:58
URL: http://jazakallahukheyr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0