Nya sjalar =)

Salamu Aleykum systrar och bröder. Men i detta nlägg framförallt till mina systrar. =)
Idag fick jag ett paket på posten med mmna nya sjalar som jag beställt från www.pearl-daisy.com och måste säga att jag är super duper nöjd! MashaAllah jätte fina och enkla slöjor! Och måste säga att Hoojaben är en av mina nya favoriter! Så enkel att arbeta med! =) Och jag räknar med att på måndag kommer nästa paket tll mig och Emma! rekomenderas verkligen att köpa från denna sidan! <3

//Tessan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan man få se bilder??

2011-08-04 @ 14:49:55
Postat av: Mariam Sadat

I guds Namn!

Salam alkom, Ramadan mubarak, må Gud välsigna månaden och belöna er.

2011-08-04 @ 16:31:25
URL: http://narsolenskiner.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ska ta lite bilder och slänga upp så ska ni få se. Och Rekommenderar verkligen pearl-Daisy.com när

Man köper sjalar och andra assesoarer oxå för den delen. Så senare ikväll kommer bilder upp. :) inshaAllah

2011-08-04 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0