Asalamu Aleikom

hej alla systrar och bröder. nu va det ett tag sedan ja skrev här.
Har vart mycket jobb å många andra viktiga saker att ta tag i. så har inte haft tid med bloggen så mycket.
det är idag den 17 ramadan. tiden bara flyger iväg. helt galet va fort det har gått.
Å snart är ramadan och fastan slut. :( jag har fått gjort en del saker jag velat göra under fastan.
Och det känns väldigt bra att få göra sin första fasta och faktiskt få med massa bra saker =)
Känner mig ganska nöjd ändå. MashaAllah <3

Idag blir det tvätta och greja hemma. städa köket och läsa Koranen.
Under tiden jag grejar hemma så hör ja recitationer av Koranen känns så fridfullt och härligt.

hoppas ni alla har en underbar dag och önskar er en bra helg som nu kommer =) InshaAllah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0