Asalamu Aleikom

Idag har jag grejat lite hemma och myst med min underbara son som Allah har välsignat mig med! å hoppas på fler små mirakel i framtiden. =) MashaAllah <3 är så underbart med barn =)

ska snart sätta mmig och läsa lite mer i Koranen så jag inte kommer efter så mycket. =) så jag blir klar med min läsning under Ramadan. Ska oxå se till att få studerat några suror lite lätt =)

Detta känns så bra. =) Å över en vecka har redan gått på våran välsignade månad Ramadan. Har gått så fort. Tiden bara flyger iväg.. snyft. Å fastan går jätte bra. =) inte brutit fastan någon gång hittils. =) har klarat allt galant. Känns toppen bra! Å vet att det är med Allahs hjälp! Alhamdilullah

SubhanAllah <3


//Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0