En mycket bra dag!

Idag har jag jobbat dag skift. å det har gått super bra. =) va inga problem med dag skift och jobb heller. =) men torsdag och fredag har jag natt skift. =) är ändå gött å jobba natt. när man kan sitta å läsa koranen och söka lite mer info på nätet. kolla dokumentärer osv. känns jätte bra! =) å fastan går super bra. =) känner mig som en ren å ny människa redan nu. och känns som att jag missat så mycket genom mitt liv med att inte ha fastat innan.

är så glad att ja blivit välsignad att ledas in på rätt väg, det tackar jag Allah swt för <3

och min man är ett stort stöd för mig och är glad att jag har honom att luta mig tillbaka till med frågor osv. <3

å min söta son som bara är för söt när han ska förklara Allah. han som har gjort allt som byggt oss. =)

å till er alla systrar och bröder må ni ha en fortsatt underbar ramadan inshaAllah.

å är oxå tacksam över att ha en sån underbar syster som Emma! <3

//Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0